onsdag 7 januari 2015

Nu kör vi igång Bloggen till det flippade klassrummet!

Hej!

Här kommer jag att skriva till er, mina elever, om vilka filmer ni ska kika på och till vilka lektioner/dagar de gäller.

Tiden fram till Sportlovet kommer vi jobba med kapitel 4 - Samband i Matte direkt. Alla genomgångar kommer jag flippa och om ni vill ha något ytterligare förklarat för er så kan jag givetvis göra en inspelning på något specifikt som ni kommer fråga efter.

Tillsammans ska vi jobba fram en metod som ska passa oss alla och jag är aldrig sen med att testa något nytt. Vi kan utvecklas tillsammans helt enkelt!
Och som sagt, jag hoppas innerligt att min berättarröst kommer bli bättre med tiden :-)

Så till fredagens lektion v2 (den 9/1-15) ska ni titta på första filmen som heter
Samband - Genomgång av Koordinatsystem. Det gäller alla åttor jag har!

Lycka till och så ses vi på fredag IRL!

//Zarahmara









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar